Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 24 April 2012

Selamat Hari Beranak Untuk Si Dia

Assalamualaikum...

haluuuuuuuu !! peewitttt !! hohoho..hepinya aku, a'ah kann..mcm befday aku pulak..befday aku sndiri pun tak dek lah hepi camnie, bakpe jadi gitu tau..angau kew ?? tak lah sampai angau kayyhh..tak blh kew nak hepi utk hari penting dye ?? blh kann..huurrmmm, hari nie adalah hari terpenting bg aku utk si dia..hihihi..hari dye beranak utk kew 24 kalinya..kali ?? tahun laaaa weiii..ade kew pulak 24 kali dye beranak, jenuh la umi dye kannn..huhuuuu..haaa, mcm aku ckpkan tempoh hari, aku akan bg dye surprise kann..semestinya jadi, tak blh tak jadi..rekaan2 tu dh settle duduk diam2 dlm pendraif, cuma tnggu print, pastu buat yg mana patot, last sekali liminet..dh siap..nak tngok ape yg aku buat tuhh ?? mane blh lg..kena orgnye tngok dulu la kann..

tp tulah, lambat la nak bg kat dye..dye keje kapal..tengah bln 1 hari tu dye cuti sebulan lbh..tak bpeluang nak jmpa, pasalnya aku dlm tempoh sakit akibat eksiden, dye pulak kretanya dibawak kew bengkel utk di kemas kinikan..katanya nak buat baru, tukar cat,tukar spoiler,tukar sportring,tukar luar dlm lahh..mekap baru semula..ntah2 tinted pown bahan ditukarnye jugak kan..lantak dye lahh..dye nak smartkan keretanya sndiri kan, nak puaskan hati dye sndiri..duit pun pakai duit dye jugak..cuma yg aku tak berkenan, syg sngguh duit gaji dye,baru jew dpt..buat kereta dh 4 ribu terbang..syg kan..

korang pun tau kan keje kapal camne..kalau laki bini tu kena berpisah 2,3,4 bln..mmg la cutinya bez, berbulan jugak dorang cuti..tak pe, kalau nak kawin nanti, aku akan kenakan syarat (tamo keje kapal)..okayy kan syarat tuh..aku pun tau dye tak kan nak keje kapal kalau dh kawin nanti..utk habiskan masa bujang aje keje kapal nih..kumpul duit..keje kapal nie yg beznya gaji sbulan 3 ribu tak silap aku..tp keje kapal nie berisiko,pekerja2nye pown buat keje jahat, contohnye kaki pompuan n kaki minum..takot dpt pakwe/suami yg gila pompuan, habislah..bila kapal berhenti kat pelabuhan sabah, dicarinya pompuan2 sabah..siyesss, pakwe aku citer..mcm askar jugak laaa..

mcm mane dgn pakwe aku ?? tak takot dye main pompuan ?? hoho, soklan maut tuhh..huhuuu aku nie tak dek lah percaya sgt dgn kata2nye, tp kite blh tngok perangainye camne kan..dye tak pernah pun sentuh aku stiap kali jmpa..sbbnye ?? kalau main dgn pompuan, akan ketagih nak buat lg..betol tak ?? so, dye tak nak sntuh aku atau sesape pun..sbb tak nak mudah b'jangkit dan b'tukar2..paham kan ?? tulah sbbnye..tp kan kwn2 dye mnakutkan aku taw..pndang aku atas bwh taw..kata pakwe aku kwn2nye sukakn bdn aku dgn muka ku yg b'bentuk ghairah..argghhhhh !! gila kew ape ?? takot aku seyyyhh..kuang asam betol !! tp aku akan rasa selamat dgn dye nie..dye akan lindungi aku..nampak jugak dye syg aku, tp dye tak pernah mlafazkan kata2 cinta kat aku..semestinya dye bkn jenis yg romantik..takpe, aku terima dye seadanya..aku byk mintak kat Allah supaya dibekalkan hati yg penuh dgn kesabaran dan kecekalan..InsyaAllah,

puyooooo !! byknye aku tulis utk entri kali nie..usshhh3, dasyatnye..hehe, padahal tak dek pun org nak baca..tak kesah pown..ade aku heran ?? hohoho..

kayyyy lahhh !! baidewei, hepi befday utk buah hati ku bucuk2..eeeee, sengal !! tnggu dye blk mau tak kena tnggu 2,3 bln ag..hurmm tnggu aje lahh..tak payah byk bunyik.. :D


No comments: