Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 23 April 2012

80 Peratus Nak Siap Dah Nie..

Assalamualaikum...

haiiiiii !! haaaa, ape yg 80 peratus tu ekk..ape lagi, persiapan utk sambut befday budak nie lahh..makanan nak siap, tnggal masak nasik aje..beras basmathi, tak pernah lagi pakai beras tuhh..ntah mcam mane rupe mak aku masak nanti ekk..huhu..mosti sodap !!

aku tak masak jugak kew ?? isshh, tolong ket ae, aku tolong masak jugak taw..cikit jelah,hohoho..yg selebihnye aku bkn dok bertinggung jew kayhh..semestinya aku kemas2 rumah yg dah mcm tongkang pecah..biasalah ade budak kecik kan..mainan2nye lah yg m'cacatkan pmandangan indah di rumah kite kann, ngehh ngehh ngehh..

pastu aku akan mulakan meniup belon selepas aku mandi jap ag..3 bungkus belon tuhh..habis nafas aku m'layang jap ag, muahahaha !! kayyy lahh !! nak mandi jap..bubye !

No comments: