Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 13 April 2012

Hilang Impian Untuk Jadi Kurus.

Assalamualaikum...

hai korang..piwiiitttttt !!!

haaa, knape ekk aku teros hilang semangat nk kurus ?? ntah lar weiiiii...
skrang nie aku berserah jelahh..malas nk pikir..aku bantai jew mkn ape2 pown..

yg aku perasan sedari dulu lg, bila aku sngguh2 berdiet, amat mnyeksakan..seminggu kew, 2 minggu kew, 3 minggu kew, sebulan kew, tak dek cpew pown tegor aku da susut sikit kew, da krus sikit kew, * ehh mimi, mkin bulat aku tngok kau nie, ehh mimi kau nie tak kurus2 pown aku tengok, still mcm dulu jugak aku tngok*

bila aku tak pdulikan pasal pmakanan aku, aku bantai jew mkn tanpa memikirkan diet, ade pulak org tegor *ehh mimi,susut sikit la bdn kau, dah krus sikit lah kau,kau diet ae..*

ehhhh ape kena nie ???..aku yg tak betol kew, kengkawan2 aku yg tak betol nihh ??

siyes beb, aku heran teramat heran la..wlaupun aku tak berdiet, tak dek la aku bantai mkn sampai tak ingat dunia..

rutin mkn aku, pagi aku mmg jarang mkn..tngah hari pulak aku mkn sepinggan penuh nasik n jarang sgt la nak tambah melainkan lauk pauknya yg teramat sedap,hehehehe..tp klau tambah pown 2 pinggan jew kayhh..pastu mlm kadang2 mkan roti, biskut, n mkanan2 yg ringan..klau mak aku buat nasik goreng kew, kuey tiaw goreng kew, mihun goreng kew, aku bantai jew mnyumbat dlm perot aku nie wlaupun mlm..

ape2 pown, sekarang nie kan aku mmg mlas nk pikir pasal diet2 nie..biarlah still mcm nie ajew...

klau kekasih hati cari lain pown, lantak lahh, tu hak dye..tu la namanye tak sedar diri, diri sendiri pown tembam, ade hati nk cari yg lbh hotttttttt dr aku, kihkihkih..

biarlah, aku pown tak harap sgt dlm hbungan nie, klau dye setia dan terima aku seadanye, aku teramat bsyukur..

aku nak org tu blh terima aku dgn penuh keikhlasan dan terima diri aku seadanya..

bkn sbb cantik kew, body cantik kew, dress up cun melecun kew, aku tak perlukan smua tuh..

sbb tu bila aku aku jumpa si dye nie, aku tak pernah mekap dpn dye sbb dye bkn lg suami aku..aku nk cantik hnya utk suami aku jew..  ^_^


No comments: