Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 6 April 2012

Menu Masakanku Untuk Hari Khamis ^_^

Assalamualaikum...

Hai guy's !! mcm mne utk hari nie ?? ok ?? Alhamdulillah semoga hari nie lbh baik dr semalam,semoga hari esok lbh baik dr hari nie.. kan3 ?? hehe..

haaa nihh, selama 1 jam stengah aku sudah siap hidangkan lauk2 ku kt dlm talam..ngee~

dr pkul 11.30 td aku start memegang parang utk bergelut dgn ayam..wahhh !! nipunye kuat beno..

dah la, aku penat la memerah peluh kt dapur dr td..sampai terpancut2 peluh aku kt dlm ayam..ee yekkk,pengotornyeee..

ngaaahahaha, tipu jelah..aku cukup mjaga kbersihan bila mnyediakn mkanan utk kluargaku..

nk mkn utk diri sndiri pown rasa geli jew nk mkn klau tuan bdn sndiri msak tak senonoh..kan3 ??

haaa,nk tau masakan aku utk hari nie ??

cer tngok nie, cer tngok nie,

 haa, nie sambal ayam la..biasanya aku buat sambal mgunakan cabai besaq..harinie cabai besaq tak byk la..aku tibai jew boh cabai besaq,cabai kering ngn cabai melaka..ngee~
tp sedap taw,cukup rasa..tak dek yg kurang pown..senang sgt buat dye kn..

 kenai dak nie ?? nie ikan pelaling goreng laa..apa la tak kenai..hohoho

 nie sayur kangkung..biasalah kt rumah nie ade budak kn..depa tak tahan pedas2 nie kn..tu yg aku buat sayur kangkung nie..

3 hidangan jew..mudah n simple jew kan..kt umah nie ade 5 org jew..tak biasa mkn byk2 sgt nie..kitorang bkn jnis suka membazir..1,2 jenis lauk da cukup memadai..

okaayyyhh !! selamat menjamu selera !! ^_~


No comments: