Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday, 14 April 2012

Broadband Celcom Yang Baru

Assalamualaikum...

Hai korang ?? hahh !! aku ade bnde nk tnjuk nie, broadband celcom yg baru taw..tak kan jmpe dipasaran punye..nk tngok ?? haaa, tngok la kat bwh nie hah ;



haaaa, ok tak ?? terangkat cenggituh..tuh la yg baru punye..korang nak cari kt mane2 kdai mmg tak jmpe punye..

sbenarnye broadband nie ciptaan dr kami adik beradik, kihkihkih..

ok2, aku gitau lah mngape jd begitu..sbnarnye laptop nie ade msalah cikit..adik aku punye keje broadband tu jadi up begitu..

dye nak belek2 kat bahagian buntot laptop belah kanan, sedang asyik broadband nie terpacak elok, dye angkat buntot laptop belah kanan dan dibiarkan buntot belah kiri dilabuhkan kew lantai..

so, begitulah jadinya..tak sngka broadband aku dah jadi OKU dah pown..ade sesape nak hulur bantuan ?? amat2 lah dialukan..

mujur teramat mujur, try cucuk kat lubang USB, elok pown kaw..masih galak mnyalakan lampunye..Alhamdulillah tak mngeluarkan duit utk baikinye..

penyudahnye, biarkan saje dye terangkat begitu..tak berani nak betulkan sndiri..kang lain pulak jadinya..tulah broadband terbaru dr kami..

kata adik aku, nak ganti yg lain..malu dek org nampak broadband unik begitu apabila dye sudah memulakan pengajiannye sem ke-2 nye bln 6 nanti..

kata aku pulak, nak malu apenye..ckp jelah nie broadband yg baru punye..mmg tak dapat kat Malaysia nihh..


1 comment:

Zack Kool said...

Lawak, Zack tengok gambar tu..mesti dia tonyoh-tonyoh kat laptop dia kan? hehe