Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 23 April 2012

Dah Puas, Tak Reti-Reti Nak Kemaskan Balik ??

Assalamualaikum...

hohoho, mmg puas hati melayan bebudak nie walaupun memenatkan..pukul 11 lebih, dorang dah blk..aku mula nak meng update blog ku yg kekurangan entri, hohoho..bile bukak aje laptop, sekali mulut mak aku bukak jugak daaa..serasi kan mak dgn laptop nihh..tp syg, mak aku tak nak pun layan laptop nihh..bile mak aku bukak mulut,ayatnye kluar b'bunyi *haaa, dah bersepah2 tuh tak reti2 nak kemaskan blk kew ??, dah kenyang kann ??*..aku pulak jawab, befday adik, soh dye la yg kemaskan..dye yg buat sepah ngn anak2 paksu tuhh, sendiri kemaskan la kann ?? kang dpt puleh tlinga free baru padan muka..

alaaaa, saje jew ckp gitu kat mak..padahal mmg aku jugak yg akan kemaskan..nak soh adik aku yg pompuan nihh ?? huhh, harammmmmm..nengok nihh, sempat lg snap gambar tengah2 nyapu sampah sarap nie ekkk ;


*buat entri pukul 3.30 pagi..padahal dah siap mngemas lame dah pown kayyh..*


No comments: