Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 26 April 2012

Dye Nie Laa Idaman Aku

Assalamualaikum..
                                                                             


haluuuuuuuuu ooouullsss !! haaa, kali nie aku nk promote 1 produk dari leesa formula..kakak2, adik2, makcik2 yg nk voke kan badannye, sila2 lah try produk nie..hohoho..siyes, aku sukakan ini drpd yg lain yg pernah aku cuba..yg lain tak bez derrrrr, huhuuuu..mesti korang tertanya2 kan natang ape ekk yg aku nak promotekan nihh..kecoh 1malaysia nampak gayanye nihh..hihiiiii..nk tngok ?? jap ehhhhh ;




 taaraaaaaaa !!! cewahh :D

sape nak try ?? kalau nk nampak hasilnye, kenalah pakai selalu..jgn tau ngomel ajeee..nak tau ape keistimewaan corset nie, sampai aku kecoh promote pilih corset nie ?? jap ehh nak pikir jap, hoho

okeeee, corset nie utk pembentukan bdn dr fabrik nylon yg elastik, lembut,licin, ringan serta sejuk dipakai, bagi kontur bdn penuh lekuk menarik, langsing dan menawan katanya..nak tau keistimewaan fullbody corset nie dgn corset lain ??

  • Mempunyai lubang depan belakang, utk pemakaian seluar dlm dr luar..sbbnye memudahkan utk kite kew jamban..mane tau tak tahan dh nk terkucil sgt dh kan..senangnye,bkak seluar dlm jew, tak payah nk terkocoh2 bukak seluar corset tu kan..
  • Senang dipakai, di sarung mcm baju mandi..
  • Labuh sampai kew peha, sesuai digunakan dgn dress pendek or panjang..
  • Membentuk pinggang, pinggul, perut dan peha, utk lebih kecik dan ramping (sesuai sesangat lah utk aku nie )
  • Dibuat dua lapis, utk ketahanan yg optimum..
  • Memberi kesan push up, bg membentuk payudara yg bulat dan berisi..
  • Tanpa zip dan tanpa cangkuk, yg menyukarkan pemakaian dan mudah rosak..byk kan corset yg ade cangkuk2 nie..
  • Tanpa masalah corset menaik dan bergulung, (sering dialami oleh corset 2-piece)..betol3,yg aku pakai corset mak aku punye tuh mmg slalu menaik dan bergulung..teramat tensyen aku nie hah..
  • Tanpa masalah keselesaan/pergerakan..selesa dipakai utk semua jenis aktiviti..
  • Tanpa besi anjalan & tulang baju berdawai yg keras serta blh membengkuk..
  • Tanpa coli, blh digunakan coli kite sendiri..

Warne ?? mcm biasalah corset kan ade 2 warne jew kan..coklat n hitam..

Harge ?? ehemmm2, harge dye, ehemmm..hoho..kena b'dehem byk kali nihh..okee, harge asal dye RM599..better beli time promotion lah kan, ade less 20%..kalau nk less, beli secara online saje dikk..cewahh !! kalau promosi, maybe la harge dye RM479..murah la cikit kan..corset mane ade b'puluh hargenye..semua atas seratus kann..

Saiz ?? uuurrm ade saiz M,L,XL,XXL..
Nak tau ukuran saiz2nye ??
utk saiz M Pinggang 27"-29", Pinggul 37"-39",
utk saiz L Pinggang 30"-32', Pinggul 40"42",
utk saiz XL,Pinggang 33"-35", Pinggul 43"-45",
utk saiz XXL,Pinggang 36"-39", Pinggul 45"-48"..


haaaa, dah jelas ?? senang cikit nak oder kan bile dh tau saiz ape yg sesuai utk kite kan..aku tau saiz aku ialah  L..huhuuuu..aku bile nk beli ?? hohoho, tak tau lg lahh..tak dok bajetttt..siyesss minat giler la corset nie..wlaupun tak pernah pakai, tp aku rasa corset nie lbh bez dr corset yg pernah aku pakai sebelum nie..siyesss bez !! try la korang tuh kalau mampu bli..terlebih mampu tu,bagi2 la kat aku 1, hohoho..


 


No comments: