Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 4 April 2012

Mandi Lumpur jommm.


Seorang lelaki yg sudah berusia, memasuki bilik doktor utk menjalani pemeriksaan fizikal tahunan.setelah beberapa minit, doktor sudah bersedia membacakan keputusan pemeriksaan.

Pakcik = Tuan doktor,bagaimanakah keputusan ujian saya ??
Doktor = Saya mintak maaf, keputusan ujian mendapati pakcik menghadapi keadaan yg hanya memungkinkan pakcik utk hidup selama 6 minggu shj lagi.
Pakcik = Tp doktor..... saya amat sihat dan lgsung tidak berasa sakit.malah rasa lebih baik drpd tahun lepas.
Doktor = Saya bersimpati dgn nasib pakcik.
Pakcik = Hal nie tak mungkin terjadi, doktor.apakah tiada jalan lain yg boleh saya lakukan ??


Setelah beberapa minit berfikir, doktor terus menyuarakan pendapatnya..


Doktor = Saya ada cadangan.pakcik mungkin blh ke spa kesihatan yg baru saje dibukak dan terletak di  hujung jalan ini.amalkan mandi lumpur setiap hari.
Pakcik = Adakah itu akan menyembuhkan pakcik, doktor ??
Doktor = Tak pakcik.tp cara itu akan mbuatkan pakcik terbiasa dgn tanah.
Pakcik = Kuang asam punya doktor !!!!


*kuakuakuakua !!! ini doktor mental gamoknye yer dok ??



No comments: