Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 6 April 2012

Minyak Bio Oil Okey Kerrr ??

Assalamualaikum...

Hai smua haii,wewee~sebelum aku tulis ape2 pasal mnyak bio oil yg terbaik nie,aku nk ckp sori la ek klau ade sesape yg tak brape nk stuju ckp aku nie..

aku ckp bkenaan dgn kulit aku nie jew kayhh..

urmmm kali nie aku nk story2 la pasal minyak bio oil nie..

aku tau dye terbaik utk korang yg sesuai dgn dye..

katanya mnyerap kn..da nama mnyak, menyerap ke ?? tak kira lah mnyak purecelin kew, mnyak ape2 kew kan..

lagi 1, katanya lg sesuai utk semua jenis kulit kan..*yg nie aku tak blh nk terima*

tambah pulak klebihan dye blh dijadikn mekap jugak *tempek mnyak bio oil nie,pastu baru tempek dgn bedak*(aku buat bertampung jew muka aku nie)

Sebenarnya aku dah pernah pakai pown bio oil nie..

tp aku dah benti sbbnya aku rasa mnyak bio oil nie tetap tak memenuhi cita rasa kulit aku..

dgn muka camnie, sah2 la aku sapu 1 muka kn..tp aku rasa sungguh belengas la..maksudnya rimas la..

tak dek la sampai lencun aku tempek kt muka aku nie..ape daaa..

tak menyerap langsung..makin bminyak muka aku ade lahh..

kata org kena pakai selalu kan..rajin2 la pakai baru nampak kesannye..aku pakai tiap2 hari ape..

*aku pakai 2 kali sehari,pagi n mlm..tak dek ape2 pown..perubahannya makin bmnyak muka aku nie ade la*

aku rasa maybe kulit aku tak sesuai kott..klau kena kt org lain ok laaa, tp bkn aku..tp tak pyh la nk ckp sesuai utk smua jnis kulit..

tp biasa laaa adat, promosinya nk laku kan..

hurmmm, aku tak tau lahh muka aku nie nk tempek ngn apee..

nk pakai produk yg mahal2..mental akuhhh..


~errrhhhhhh~


No comments: