Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 27 April 2012

Mak Aihhh, Dah 53 Dah Ehh ??

Assalamualaikum...

haiiiiii awk !! hohoho..mcm hai utk sorang aje bunyinye ?? elleh, mcm ramai pulak nak bace entri2 aku nie ekk..hihihiii..guwau aje kayyhhh..ehh ?? ape yg 53 tuh ?? umur kew ?? uissshh, tak kan umur aku 53 dah kot..loklaq lah hang nihh..huhuuu..tak dek lahh..baru aku tersedar bln april nie aku dah buat entri 53 kali kann..pencapaian yg bagus nie..hehehhh..bagus ape, merapu jew byk, ngengenge..yelahh, kalau bln2 yg lain brapa kerat jew kan aku update blog..hehehe..

tak kesah la..selagi adik aku tak masuk sem seterusnya dan bawak lari laptop nihh, selagi tuh la aku akan update blog sampai penuh..sampai memuaskan hati aku, huhuhu..bia jew org tak nak jenguk blog kau nie kann...usah pedulikan..buat dunia sendiri, hehehehhhh !! (gelak sambil tepuk tngan utk diri sendiri)..

mesti korang nk kata "elleh, baru 53 dah kecoh..aku buat entri sbln 2,3 ratus kali pun tak kecoh cam kau"..hoho..saje jew main teka2, tak dek niat nak tuduh org cenggitu kayhh..tp sbenarnye ade org cenggitu kann..tak kesah la..aku bangga utk diri sendiri laaaa !! tak menunjuk pun kat awak2 smua..saje nak kongsi2 kebanggaan diri aku sendiri, hohoho..tak nak kongsi sudahh, pihhh main jaoh2..tamo kacau, hehehe..berdo'oh jew..



No comments: