Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 23 April 2012

Menu Sebelum Makan Kek..

Assalamualaikum...

haluuuuu 0o0oullss !! hehe, sori lambat nak update sal menu sambut befday adik gua smalam, huhu..tak disengajakan kayhh..nak upload gambar punye pasal la mau tak kena tnggu b'jam2..akhir sekali dgn hati yg penuh m'bengkak, aku pun rendam laptop dlm air kjap bg sejuk cikit..bukak blk, dh laju pown line nihh..kan bagusss, baru aku tau dye dahaga, nak air ler tuww..ingat kite jew kew dahaga ??..ape daaa..

haaaa, sebut pasal menu,mesti lah ade menu kann..tak kan mkn kek aje arkk ?? tak bez laaa..nasik putih ngn telor kicap pun blh dijadikan menu sambut befday2 nie kann, kalu dah tak dek bajet sgt kann..lalala !! kitorang ade bajet kew ?? blh laa utk bg mkn 10 org kan..jemput pun family paksu aku jew (5 beranak, termasuk dlm perot skali)..kat jiran sebelah umah kitorang mampu hulur2 jew bg merasa kan..kalau tak bagi nanti merajuk pulak kan susah tuhh, hohohooo

jom tngok ape menu kitorang, simple jewww  ;

 haaaa, nie ayam percik !! sodap mak aku masak taw..

 nie udang harimau yg aku ckpkan tempoh hari tu lahh..udang nie goreng berempah jew..kata mak aku, malas nk renyah2, hoho

nasik hujan panas..meriah ngn wrne warninye..ade wrne feveret aku lg tuh (hijau).. :D

simple aje kan..tak payah nk hias2 bagai kann..asalkan sodap udohh..2 pinggan aku tambah taw..belaka tambah..huhuhu


No comments: