Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 1 August 2012

Gara Gara D'QISTEE BEAUTY !!

Assalamualaikum...


fuhhhhh !! mampuhh aku..produk sebegini lah yg mungkin baru nak sesuai dgn kulit muka aku..dye tak nak hok yg murah2 nie ..kalau aku mampu tu lain citer la..nie x , tuannya tak mampu pun , kulit jew nk manja2 hok barang yg mahaiiiiii..

tp apakan daya , nak try jgk..gambar 1 dan 2 ialah 1 set yg terdiri daripada pencuci muka(sabun) , krim siang dan jugak krim malam..3in1 jew dah RM115..

yg nie pun aku ambik sebagai tambahan (utk kulit berjerawat dan jeragat) , yelah muka aku kan glamer dgn jerawat !! sbb tu la aku amek krim tambahan nie..
pakai masa nak tidur dan berselang semalaman dgn krim malam.kandungannya minyak bunga matahari yg mengandungi Vitamin E yg paling efektif mampu membersih hingga kedalam bahagian kulit dan melincinkan permukaan kulit wajah.utk korang yg berkulit normal blh memakainya seminggu sekali je bagi tujuan perawatan kulit agar kelihatan lebih licin. Neutralizer nie tak sesuai utk wanita mengandung kerana ia mengandungi antiseptic bagi merawat kulit sensitive..juga tak sesuai digunakan secara berterusan sebagai kosmetik kerana jika digunakan setiap malam/hari kulit akan lebih berminyak..sebaiknya hanya satu kali seminggu bagi memberi Vitamin E kpd kulit..
 * harga dye shj RM89.90(besar) , RM30(kecik) *aku ambik yg kecik jew sudah , jimat2 :D

semuanya RM143..pengsan sekejap !! huwwaaaaa !! :'(
botak botak

2 comments:

Qist said...

Salam dik... Akak pengguna ni dulu... But Adik tahu x produk ni bahaya dan disenaraikan produk yg dilarang oleh kementerian kesihatan?..
Tq
Izzqist@gmail.com

Qist said...

Salam dik... Akak pengguna ni dulu... But Adik tahu x produk ni bahaya dan disenaraikan produk yg dilarang oleh kementerian kesihatan?..
Tq
Izzqist@gmail.com