Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday, 3 August 2012

Hari Nie Genap Dah Sebulan

Assalamualaikum...

halooooo kawan2 , selamat malam..haa , ape bende ekk genap sebulan nie ?? alaa , kan aku selalu story2 pasal kek kek , kuih kuih kan..sooo , blh teka tak ??

huhu , hari nie hari Jumaat bersamaan dgn 3hb 8 , genap dah aku sebulan bekerja kat kedai kek nie..InsyaAllah , aku akan kekalkan keje kat kedai kek nie..tamo tukar2 da..keje nie amat sesuai dgn jiwa dan raga aku taw , hoho !!

bos bos pun sporting2 belaka..kenapa bos bos ?? pasal bos ade 2 org , laki bini kan , hihi..dorang mmg best !! anggap mcm keluarga dah..aku nak kekal pasalnya keje dah setahun aku dapat gi jenjalan kat Sunway Lagoon kew , Genting kew , aku suka bab2 main air2 nih , pastu dpt sponsor sepenuhnya dr dorang , HAHA !!

3 comments:

lynndAmya said...

haha wah seronoknya :D keje kedai kek ni mmg best, bagus2 keep it up girl :D

GreenSejukhati said...

@lynndAmya ehehe , mmg bez gler taw..sonok keje kedai kek nie..

siti zulaikha said...

wahh.. hehe.. teruskan.. best uhh.. (= singgah sini dan follow awak.. (=