Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 13 August 2012

Jamuan Berbuka Puasa

Assalamualaikum...


tamak betol bos aku (yg baju merah tu) berebut air tembikai gitu gaya..dasyat betol la..biar gambar jela menceritakan segalanya , hoho !


bukak pose kat dlm kedai..best wooo ! masak pun sendiri , tamo beli2..membazir duit jew , bos aku nie cukup berjimat , baik bini , baik laki..haha ! makan pun sedap mi goreng basah (feveret bos aku) , air tembikai campur buah lain , ehehe..

nie masa hari khamis minggu lepas , lambat update , perut dah penuh , penat arr..kann ? mlm nie aku dgn seorang kawan tido kat dlm kedai nie 1 mlm..sonok giler ! bawak bear ! semestinya aku tak blh tinggal anak aku , sapa tak sayang anak kann ?

*malas nak tangkap gambar byk2 , buang time aku nk mkn ajee.. ^_^

1 comment:

lynndAmya said...

wahh2, seronok berbuka ramai-ramai mcm ni (n_n)