Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday, 1 August 2012

Aku Tak Sombong Kann ??

Assalamualaikum...

haiiii , peace yaw !! kenapa aku mempersoalkan aku sombong kew tak ?? kekadang aku terasa jgk ade segelintir manusia yg membuat kenyataan aku nie sombong..patut kew ckp camtu ?? kau tak kenal aku , mcm mana pulak blh kau ckp aku nie sombong..muka sombong , perangai pun sombong kew ?? pesanan dari aku , tak kenal lagi org mcm mana , jgn pandai2 membuat andaian tak elok..takot jadi dosa..nak dosa ?? amek lahh , HOHO !!

oke , usah dipedulikan..skrg aku nak tag seseorg pulak dlm entry aku kali nie..pasal ape ?? tetiba jew dye tag aku ?? nak bukti ?? nahhh ;

(klik kat gambar utk besarkan)
ehehe , memula masuk blog dye , terkejut aku..sebelum tu aku baca kat BW aku yg dye hantar , aku pun masuk..yelaa , tetiba aku yg dye pilih..fuhh , tak pernah lagi ade org tag aku taw , uhuk uhuk , seddih + terharu betol larh , HAHA !! ape2 pun tengs bebanyak la utk dye..

yg pasti , org kasi hai , aku pun balas hai..org bg salam , aku pun jwb salam..muka aku jew sombong , bkn perangai k , hehe..

aku jelez la masuk blog dye nie , cantik seyh !! header pun comey comey gituh kan..nk follow dye ?? sini---->>KISAH MUMMY SWEET

2 comments:

✿Lady Ainaa✿ said...

wahh tahniah sis jd blogger bertuah di tag.. hehehe ena tumpang gembira syg

GreenSejukhati said...

@✿Lady Ainaa✿
hehe , ala, bru pestaim di tag..bkn selalu , hehe..tengkiu yunk