Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 14 August 2012

Lagi Lagi Lelah , Lagi Lagi Sempot !

Assalamualaikum...

haiii kawan2 semua ! sehat harinie ? aku jugak yg tak sehat..pagi2 buta tadi lelah ku menyampuk lagi walhal dah mkn ubat lelah..hurmmmm , redha jela dpt penyakit yg dtg tak menentu nie , ikut dan dye jew nak serang aku , huhh !

habis duit gaji aku harinie , terpaksa mintak cuti kat bos tau..pagi td tak larat sungguh nak bangun , tapi terpaksa jugak bangun sbb nak pegi kencing , huahuahua ! agak2 dah mmg tak blh nak pegi keja , msg2 kat bos nak cuti..tamo koling2 , habis kedit aku , HAHA ! tak laa , tak larat nak cakap taw..

sambung tido balik , bangun dah pun pukul 1 , nahh kaww ! puas hati..tp lelah dah reda sikit..dah cuti2 nie , sakit pun dah reda , drpd buang masa , aku mengisi masa utk membuat kuih raya..nak buat samperit , yuhuuu !

nantikan cerita samperit aku di entri akan dtg , jadi kew tak ? sabar2 :D

1 comment:

lynndAmya said...

jgn lupa mkn ubat ye :)nt update psl kuih semperit pulak, haha :D