Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 6 August 2012

Yeayy .. Bear Baru !!

Assalamualaikum...

tadaaaaaaaaaaaaa !! ehehe..eh ?? bkn yg nie yer yg baru..nie yg dh lama , skrg dh lunyai pun kena lenyek dek aku..bear nie besaq gedabaq taw ! kalau yg berkualiti , maunya tak harga dye dekat rm300..tp yg nie murah yg amat dlm rm59 camtu la.. tp cepat lembik dan byk dah jahitannya terkeluar , penat aku nk menjahitnya taw..


tadaaaaaaaaaaaaa !! haaa , yg nie la yg baru , dua2 kaler coklat kan..1 coklat cair , 1 coklat pekat..mak aku ckp cam pelik jew tang hidung tuh , cam babi..whattttttttt ?? !! babi ?? yeke ?? aku rasa tak pun , jenis hidung besor kott ?? maybe mak dah terbiasa ngadap bear aku yg lama tu kot..kann ?? HOHO !! haaa , bear nie tak kecik , tak besar pun , sedang sedang saje , huhu..harga dye rm59,,dpt diskaun(member card) dpt la rm56..

No comments: