Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 31 July 2012

Ayam Golek Golek Manja Sayang

Assalamualaikum...


haiiiiiii , selamat malam..nak citer pasal juadah berbuka tadi , tp terlambat..terasa penyakit malas menjelma dan mengantuk teramat mengantuk , cehwaahh !!

ayam golek golek manja sayang ?? aku yg buat nama tuh , ehehe..org yg buat nie bg nama ayam golek jew , aku jew selok nk jugak bg nama femes kat ayam feveret aku , opkos laaa ! :D

ayam nie beli kat bazar ramadan , kott ?? kenapa kot ?? pasalnya bkn aku atau mak aku yg beli , paksu aku yg bagi , ehehe..harinie juadahnya terasa byk pulak , dpt pau kacang goreng ngan air sirap selasih dari bos , puding berkuah yg bos aku bagi semalam , paksu bg ayam golek , tembikai susu , pastu puding jugak , kott ??

tp tak daya aku nk bantai semuanya aihhh , dapat kekah ayam golek jew , ehehe..

No comments: