Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 22 July 2012

Pertama Kali Aku Jumpa Anas Laaa !!

Assalamualaikum...

haiii , selamat malam..malam nie aku ditugaskan utk membuat perubahan pada blog bos aku..nanti aku dpt upah taw !! HAHA !! tak dek la..aku nie suka beramal taw..tak suka mintak balasan..mintak upah jew , HOHO !! Nehi , nehi , nehi , nehi !! hihihi..

sambil2 tu aku update blog aku la..jap lagi nak sambung buat samosa lagi..

Haaa , berbalik kpd tajuk entri , aku jumpa Anas taw !! nak bukti ??
sila rujuk gambar di bawah ;





Tarraaaaaaaaa !! comey tak ?? bukan Anas Mentor yg rambut kembang tu yerk..nie Anas anak bos aku..HAHA !! kena tipu kena tipu..padan muka ! HAHA !

geram aku tngok budak nie..rasa cam nak ganyang jew dye nie..muka dye mcm uminya..anak mata besaw ! bulu mata lebat ! aku geraaammm !!

No comments: