Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 15 July 2012

Akhirnya Impian Tercapai

Assalamualaikum...

haiiiiiii, kembali bersua muka..skrg nie aku dh blh online hari2 n update blog hari2, InsyaAllah..hehe..dpt jugak beli laptop sendiri..Alhamdulillah..InsyaAllah tak kan lupa diri ;)

harinie ahad bersamaan 15hb 7, hari yg selama nie aku tunggu2 utk beli laptop dah pun sampai..dh pun ada dpn mata ! yuhuuu !! seronok ! 2 ronok ! 3 ronok !

laptop ape aku pakai ?? cer teka cer teka..alahai, Acer yg murah jew..sebelum nie aku bajet RM1500..Alhamdulillah save bajet aku dpt RM1349..tp tulah bukan laptop idaman aku yg sampai masuk dlm mimpi lagi tuh..laptop idaman aku yg nie sebenarnya..

tp apa kan daya masa aku pegi td kaler hijau kena tempah, harga dye pulak aku tengok 2 ribu lbh maaa..aku bajet seribu setengah aje laa..so, dgn rela hati melepaskan kau pegi..takpe la asalkan da ada laptop kat dpn mata hari2..bantai jela..save bajet pun save bajet ;)






No comments: