Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday, 30 July 2012

Muntah Kuih Buah Melaka !

Assalamualaikum...

werkkkkk !! cehhhh waahhh, mcm muntah betol2 pulak..bkn muntah dari mulut tp peluh aku yg muntah laa..harinie buat kuih nie la..mcm biase la kuih utk sekolah..sorang 3 bijik , kali lah 730 org dak sekolah..mau nya tak peluh aku muntah..ehehe

kenal tak buah melaka ??
alaaa , yg kaler hijau tuh..
tak kenal jugak ??
alaaa , yg dlm tuh ade gula melaka yg cair2 tuh..
tak kenal jugak ??
aduh , yg balut dgn hampas kelapa tuh haa..
tak pernah tengok jugak ??
alaaa , seddih la aku..penat jew aku bercerita..
tak pernah makan jugak kew ?? ishkk3 , kesianlah korang nie..
oke la , aku bg tngok jew , nak rasa beli sendiri , hehe

nie haaa kuih buah melaka , ape da tak kenal , hehe

sejak pose nie budak sekolah nak makan manyak2 maa , kitorang jgk yg jadi mangsa..730 kali 2 sama dgn ?? 1,460 bijik kuih kena buat sehari taw !!!!!! huwwaaa :'( baru berangan pose blh blk awal kul 5.30ptg..alik2 gini jadinya , tetap gak blk kul 6.30ptg..blh muntah darah aku gini :D

cepat2lah bos aku nie kaya , duit gaji aku pun turut melimpah ruah , huahh huahh huahh !!

3 comments:

Syalyn Asmira said...

ehh ehh , feveret sy tuh! hehe, buat lah sy sbakul jugak ;)

GreenSejukhati said...

@Syalyn Asmira
sila buat sendiri , ehehe :D

lynndAmya said...

hi awak..thanx singgah blog sy :) btw, penatnya kena buat byk kuih sehari, tp xpelah klw tu dh jd sumber rezeki kan :) kerja rajin2, hehe :D