Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 16 July 2012

Dapat Makan Chicken Chop Dah !

Assalamualaikum...

salam sejahtera, salam hormat, salam 1 malaysia utk anda semua ;) ;) ;) harinie meroyan siket sbb terlebih seronok ! hehe..aku tak sangka hari nie salah seorang drpd member yg sama bekerja kat kedai kek nie, harinie ialah hari beranak dye rupanya..hepi befday to Kak Ayu !! yg kew 27 kot.. ;)

habuannya ?? bos belanja chicken chop !..Ya Allah ! first time mkn chicken chop taw ! seumur hidup tak pernah mkn taw ! kesian betol laaa (patut la kecoh begini) ;)..apepun terima kasih bebanyak laa kat BOS aku..nanti befday aku nak mintak mkn kat hotel 5 bintang lagi, hik hik hik !! ;)

nie la Kak Ayu taw ! umur 27, anak da 4..tak lama lagi 5 ;)..
muka macam anak mami, rupanya mek kelate lorrr ! :)

nie la bos kedai kek Ruzsqi Food Enterprise..laki bini yg sporting habis !
 aku seronok bekerja dgn dorang..
moga2 kedai dorang maju, gaji aku pun maju, hakk hakk hakk !

 air Mocha kot ? campur aiskrim vanila..yummy !

 chicken chop aku yg punya !!! ;)

kaklong kek ! makan senyum jew, tak terkata apa2 dah..
tunggu turn dye pulak bln 8 nanti..kata bos sambut kat gudang ! :D

No comments: