Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday, 27 July 2012

Pemberian Sumbangan Dan Zakat Di Masjid Muadzam Shah

Assalamualaikum...

harinie aku keja half day sampai pukul 3.30 ptg..hati aku nie amat2 lah berat nak tinggalkan keja aku tuh , kebetulan harinie mmg byk kuih nk kena buat..entah dpt siap kew tak ekk ?? siyes aku kesian , tp apakan daya masa mencemburui aku utk pegi masjid sbagai wakil adik aku utk ambik sumbangan dan zakatnya..

daripada pukul 3.30 ptg sampai la bukak pose kat masjid uhh , amat la mendera jiwa aku , huhu..dah la awal hidangkan makanan sebelum bagi sumbangan dan zakat tuh..adoiiiiii , tensen larhh..

pastu aku hadap nasik ala kadar jew..seddihh ! amat tak menyelerakan aku dgn lauk yg hampir basi..kes naye nihh ! haissshh..aku pun balik dgn perasaan yg hampa dan makan tak puas ! kecewa !!

bila kebosanan melanda , nie la keja aku..



2 comments:

Norashiqin Kamaruzaman said...

heheheh, saje hidang awal nk uji kesabaran letewww.. >.< hikhik

GreenSejukhati.com said...

@Norashiqin Kamaruzaman huhu , tau tak pe..tp syg da nk basi pun..mcm tak ikhlas jew nk bg org mkn :'(