Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 22 July 2012

Samosa Aku Yang Punya ! HAHA !

Assalamualaikum...




tarraaaa !! haaa , oke tak oke tak ?? rasa2 mcm sedap tak ?? itulah persoalan yg bermain dlm pale hotak aku masa buat samosa nie..inti aku yg buat sendiri , kalau aku yg nak buat kuih sendiri , aku tak kan sesekali menyusahkan dye..cuma menyusahkan dye utk keluarkan duit , HAHA !!

inti nie aku buat malam semalam yakni hari sabtu , hehe..lepas jew blk dr tempat keja , terus cari bahan2nya..aku buat inti kentang + daging..aku nak cari daging kisar..memandangkan keadaan kelam kabut , nak cari bahannya kat pasaraya Gemilang dan sebelahnya pasaraya MS..cukup 1 tempat jew..

daging kisar plk tak dek..ternampak daging burger , aku pun bantai ambik daging burger tu..kiranya samosa aku berdagingkan daging burger la kann..sedap kew tak ekk..bukak pose harinie ngadap samosa la jwbnya..

harinie mak aku bukak pose awal a.k.a angkat bendera merah , hehe..mak aku pun try mkn samosa aku..mak aku ckp sedap..aku pun hoorey , try makan time bukak pose , hurmmm sedap gk la..siyess , kalau aku buat tak sedap , aku tak dek selera nak mkn..tp yg nie ok la , ade la rasa mcm samosa org lain buat..

No comments: