Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 16 July 2012

Kali Pertama Membuat Karipap Sendiri

Assalamualaikum...

Haiiiiiiii !! pewwiiiiittt !! ;) tajuk entri kali nie mengisahkan hasil 'nukilan' aku sendiri..karipap ori sendiri yg punya ! hehe..

karipap nie aku buat seminggu yg lalu dahh..cuma baru nak update jew, maklum baru beli laptop, kehh kehh kehh ! Alhamdulillah menjadi..mak aku ckp sedap cuma pedas sikit jew katanya..alaaaa, still tak perfect jugak la ekk..takpe lah, asalkan menjadi jugak..ok la, drpd zero tak tau buat ape2, jadi tau pulak semenjak keja kat kedai kek nie..macam2 teringin nak buat sendiri..




hehe, ok tak ?? nie aku pakai inti kentang + daging..try bagi member makan, dorang ckp sedap ? tp aku rasa mcm masin sikit jew..kontena garam eksiden kew ?? ;) 

No comments: