Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 20 July 2012

Esok Puasa Sudaa !!!

Assalamualaikum...

yuhuuuu !! esok puasa dah rupanya..masa berlalu dgn cepat kan..pastu esok lagi dah raya ! buka lusa taw !..mak siap masak dah utk mlm nie n sahur nanti..cukup berjimat kami sekeluarga..kuang3 !!

dan jugak sempena esok nak puasa , bos belanja makan lagi kat restoran Mak Che Tom Yam , belakang kedai kitorang..tp bkn mkn Tom Yam ekk , alamatnya aku balik awal la..aku dgn Tom Yam nie kan musuh ! ehehe..

aku nie bab2 org belanja nie , green light cepat2 ^_^ tak boleh lambat2..nanti dorang tarik balik.. >0<
hari tu sempena befday member , dapat makan chicken chop.. ceritanya ------------>> kat sini..
hari nie dapat makan yg simple2 aje , tp siyes sedap..puas hati !!



tukang membelanja anak buah a.k.a bos.. HOHO !!
duk kat kedai org sempat lagi meng'ofer' kuih samosanya..
punya peramah bos aku nie..jangan ingat BOS nie berkarakter sombong ekk..aku tak sokong sama sekali.. 
:D

No comments: