Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 24 April 2012

Membuat Rombongan Melawat Sedara Yg Kena Masuk Wad

Assalamualaikum...

Hampir selesai aku mkn nasik pukul 1 lbh tadi, aku terdengar mak ku sedang b'gayut dgn seseorang melalui henfon laaa..aiiii mak, ade pakwe baru kew..sunyi kot mak aku nie..hihihi, pandai sgt membuat andaian..andaian tak betol pulak tuh kann..setahu aku mak aku nie tak suka b'gayut dgn sembarangan org taw..rupa2nye mak aku tepon ayah sedarku (pak njang)..kenapa ??

mak aku mendapat inform drpd maksu ku mngatakan anak pak njang, munah tertelan jarum semasa berada di sekolah..mak aku pun koling2 pak najang ku..katanya,munah skrg berada di hospital..cikgunya dgn segera membawanya kew hospital..jarum tu tak nak pulak munculkan diri bila bersua mesra dgn x-ray..lalu dye ditempatkan di wad..mak aku mngajak aku kew hospital utk melawatnye..aku kalau naik keta laju la nak ngikutnye..kalau naik moto tu yg lemahnye dgn panasnye, fuhhhh !! tak terkata bahangnye..habis terbakar kulit mulusku..

nak tak pegi ?? mestilah nak pegi jugak..aku pun nak tengok jugak muka org tertelan jarum nie..nape, berubah ekk mukanya ?? mana lahh aku tau..tengok aje lerrr..auwww !! sakitnye..tertelan tulang pun sakit nak telan air liur, apetah lg jarum kann..so, bile nak gi hospital nie ?? ptg sikit lah mak ekk..asenye paksu pun nak pegi ptg2 cikit..



No comments: