Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 27 April 2012

Blog Khas Utk Maki Org Kot ??

Assalamualaikum...

haluuuuoooo !! hihihi..masuk2 teros sengih mcm kerang busuk ekk..tak pelahh..ok ape..asalkn tak menyakitkan hati org..yer dokk ?? huhuuu..knapa tajuk entri aku camtuh ae ?? nak kutuk ehh ?? eh tak la..cuma tak brape berkenan la ngn cara dye..tp tak dek sampai aku nk gitau siapakah gerangannye kann..aib namanye tuh, hohoho..yg terasa bace entri aku kali nie betol la tuh orgnye, kehh kehh kehh..guwau jelahhh..cuma ade nasihat percuma cikit utk awak,kuikuikui..guwau lagi sekali.. :D  mende la yg merapu lg nie oiii..okee okee, aku mulakan bicara dr hati kew hati ekk, hehehhh

smlm aku bkk blog org nie dgn niat nk follow laaaa..dye nie dikategorikan new blogger..tp blog dye blh thn la drpd blog aku nihh hapa pun tak dak kann, huuhuu..bile jew aku masuk,punye terbaekkk ayat dye bg pembaca2 dye bace..aku ase la dye nie suka maki2 org tak ?? tak sah kalau tak guna prkataan "anjing,babi,celaka,setan"..nk mrh org pun tak perlu la nk ckp camtu kan..tak syok la org nk bace..aku agak2 maybe dye mrh sgt kat kwn dye kot yg dikategorikn kwn mkn kwn..so, aku pun try jenguk entri dye yg lain2..pun agak kasar bahasenye, still ade perkataan "setan" nye..tp tak mrh pun kat org..tah laa..mmg jenis dye cam tu kot..kann ??

so,bile da masuk,..........follow ?? nak la aku follow ekk..teros terbantut niat nk follow dye..takpe lah, tak dek rezeki lg kot nk follow dye, hohoho..




No comments: