Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 26 April 2012

Tips : Baik Punye Ubat Gigi

Assalamualaikum...

Haloooooo !! haaiii, korang pernah dgr tak kalau nak hilangkan jerawat, tonyoh ngn ubat gigi ?? mak aku bg petua nie sbb dye dgr drpd radio kotttttttt..aku try la, tiap2 mlm aku tempek kat jerawat yg sedang galak membiak..isshhk, tensyen sngguh kan jerawat nie..aku tak tau nk pakai ape dahh..bile aku try ubat gigi, memuaskan aku jugak nihh..dye akan susut cikit..tak dek la skali pakai teros m'harapkan kesannye..kena la pakai selalu kann..cewwhhhh, nak kata kew org..pdahal sikap aku tuhh yg m'arapkan skali pakai teros ade kesan baik..ape daaaaa, hoho..

pastu kalau tempek ubat gigi tuh mesti kite nk dye kering jugak kan mcm pakai serum nuhh..ade ubat gigi aku pernah tempek tak kering2 pown..tak bez la kann, nak tido pown kena telentang aje takot kena bear ku bucuk or bantal or segala bende lah yg ade kat sekeliling kite time tido kann..huhuuuu..tp aku ade ubat gigi yg blh kering bile tempek kat muka kite..nk tengok ??

peace !!!!! sy ingin menonjolkan diri ! lihatlah sy..  ^_^

haaaa, ubat nie la..ala, yg dlm iklan try minum air batu tuhh..kononnye utk pembuktian laa..bkn konon, betol laaa, bkn sekadar aku gunakan utk bunuh jarawat tp jugak utk gigi aku yg sensitif bile b'mesra dgn air batu nie..blh thn jugak..haaa, try la..kering taw kat muka..jerawat pown drpd gemuk, jd kurus lalu kering kontang, pastu tibe saat utk kew alam akhirat..ishhh, merapu jelahhh, hohoho..jgn mare, nanti aku mrajuk, aku boikot korang..haha..guwau jelaaaa..lg merapu..



No comments: