Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday 14 April 2012

Malam Yang Tak Boleh Nak Tido.

Assalamualaikum...

hai korang..weii, malam tadi aku tak boleh nk tido la..sakit hati sungguh..

knape ?? tak tau lah..aku rase aku baru blh tido dlm dkat pukul 4 pagi rasenye..seksa kan nk menunggu mata utk tutup..

maybe aku tak blh tido sbb aku ade pikirkan sesuatu..dan sesuatu tu amat memeritkan jiwa aku..knape ?? tak payah la tau..biarlah nie antara aku, dia dan Allah shj..

dan jugak, punca aku tak blh tido pasalnye tetibe pulak mlm td batukku mjadi2..tekakku terasa geli2 gitu..batuk yg tak sudah2 mbuatkan suaraku yg merdu dan lunak kini mjadi suare doremon..

korang tau tak malam td kan dlm pukul 3, aku ade dgr guruh yg kuat sgt taw smpai gegar bilik aku..siyes taw..bunyi guruh tu kejap dtg, kejap pegi, kejap dtg, kejap pegi..takot teramat takot ahh..

mase tuh aku hampir melelapkan mataku..tetibe jew dgr guruh tuh..da terbukak blk mataku ini..mcm2 aku pikir taw..bunyi guruh kew ape tuh ?? tak hujan pown..bile nak hujannye nihh ??

sampai la dkat pukul 4 aku dah mula terlelap..pastu terjage kejap, aku dgr bunyi hujan..pastu ade rase kelegaan sedikit lalu mataku mule terlelap..

sedar2 jew langit dah cerah dah pown..fuhh, tido jugak aku upenye..ingatkn tak tido sampai kew pagi..Alhamdulillah..


No comments: