Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday 28 April 2012

Sambal Telur Pun Sambal Telur Lahh

Assalamualaikum...




haiiiiii !! pisssssss !! hehehe, mesti korang bosan kann bile aku masak jew bnyaknye sambal kann..hoho..yg lain bkn tak reti la..dah aku suka pedas, sambal la jwbnye, hehehe..okee okee, sbenar aku dh plan, dh gitau kat mak aku soh gi beli ayam kalu free, ingat nak buat ayam masak lemak cili api..ayam lg ??..ehh, suka hati aku la, feveret aku kan ayam, hihihi..haaa, hari tu aku ade masak gulai ayam, terlupa pulak nak snap gambar, huhuhuuu..aku tnya pendapat mak aku dan nenek aku mcm mne gulai aku sedap kew tak..katanye oke jew tp yg tak cukupnye kerisik..tak bez kalau tak dek kerisik..ape daa mak nie..kan kerisik tak dok, nak wat guane..tibai aje lahh mane yg ado..isshhkk !! nak mrh nihh, hoho..pastu kan dah eksaited sgt, lapar sgt, teros ngapp masuk mulut..sori ekk..kena kat sambal ingat pulak kan nak snap gambar, atooooiiii..macam2..hari nie tetibe penat laaaa..kenape ekk ?? hurmmmmm



No comments: