Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday 7 April 2012

Sekarang Nie Musim Hujan Kew ??

Assalamualaikum...

Hai saudara dan saudari skalian..sy ingin mnyampaikn berita tentang ramalan kaji cuaca..*cewahh, mcm tau2 jew cuaca kt smua negara nie ekk*

tak tau pown, yg tau kt tmpat sndiri jew..ngee~  korang camner ?? slalu ujan tak kt tmpat korang ??

kat sini slalu ujan taw..klau ujan jew mesti time ptg2, klau time2 ptg jew mesti ujan..

sekarang musim ujan ekk ?? yg aku tau musim ujan slalunya hujung taon dgn awal taun jew..aku rase la..skrg da mcm berubah jew..

biaselah dunia da akhir zaman da kan..aku dgr2 la klau nk dkat kiamat, salah 1 petanda dye, akan berlaku klau bkn musim dye..maksud aku, ujan nie la cntohnya..asyik ujan jew tp bkn musim dye pown..wallahualam la kan..

tp bez jugak kan, ade rahmatnye jugak kan wlaupun kite tak nampak..smoge rahmat yg baik2 belaka, InsyaAllah..

tp yg buat aku tak dayanye, tlinga aku sungguh tak tahan dngar suara merdu dye nihh.. hingaq la woiii !!


tp sebagai manusia, kite sepatutnye bersyukur negara kite ade hujan dan ade panas..stabil jew kan..hepi always !!  ^_~


No comments: