Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 4 April 2012

hari selasa saya (menikmati KFC tercinta)

Assalamualaikum !!

Wahh bersemangat betol aku menelefon emak ku yg berada di kuantan siang td utk mengirim kfc, maveles !!..
mak aku dan adik aku pegi ke kuantan sedari subuh td, 
wahh nampok beno nipunya, ngee~
dorang pegi menaiki bas pd pukul8 pg..aku yg menjaga adik kecikku..kecik lg kew ?? 
dah sekolah taski pown..kecik la kn..jarak umor kami adik beradik pown tlalu jauh..
mak ngn adik aku pegi sbb ade urusan sama yayasan pahang maaa..
adik aku tak ngamok nk ikut ?? tak lah klau time dorang pegi dye tidow lg..bile bngun teros tanye mane mak ngn kak ikah ?? *mak ngn kak ikah pegi kuantan la dik, jgn nangis yer *..
dye tak nangis pown cuma bising sedari td ajak aku pegi kuantan jugak..apa daaa..
dah siap memasak,aku pown mandikan adik,pastu bg dye mkn pulak..
*mkn cikit jew,ape arrr,pnat kkak masak taw*
rehat kejap, pastu aku bwk dye pegi jenjalan kejap,pegi kedai rm2 utk beli mainannya..
*nk pujuklah katakn* weweee~
dalam pkul 6.45 ptg, mak dan adikku sudah pulang ke rumah..aku dan adik kecikku melompat girang mcm kera kena belacan, kuakuakua3~
teros aku mencapai tujuanku apabila terlihat kfc dlm dakapan adikku..
ohhh !! KFC tersayang dan tercintaku..rindunya dgn harumanmu yg semerbak !! 
*mcm org kebulur setahun xmkn kfc kn..*
padahal 2 minggu lepas aku dan adikku pegi kuantan utk beli henpon baru, sudahpun ku dan kfc berjabat mesra..
yelah, dah nama favourite aku yg utama, xkan sesekali prnah melupakannya dan berpaling tadah, jauh sekali utk bosan dgnnya sejak sekian lamanya.
*sepertinya perasaan cintaku kpd sang kekasih yg satu*   ^_*

 nie la favourite aku,ayam tu aku cicah dgn koslow nie la digantikan dgn sos..tu yg aku xblh lupa sal kfc nie.. ^_^


have a nice dayyyyyy !!!!! muahhhhh !!  I LOVE U SO MUCH !!



No comments: