Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 20 May 2012

Mengadoi ......???

Assalamualaikum...

haiiiiii kawan2..aku nk mengadoi...adoiiiiiiiii, sakitnya kepala aku seyhhhh !! tp sempat lg ekk update blog utk harinie..hehe..siyesss, tak tipu..sakit giler la, berdenyut2 kepala nie hah..biasanye kalau sakit kpala camnie bermakna aku tak mandi atau lambat mandi..ehh ?? aku mandi laaa..tak tipu pown..hoho !!

sekrang nie mak aku suka membebel pasal aku mandi utk kalu ke 2 nie..sbb paru-paru lembab..ditambah pulak aku nie ade pnyakit asthma..sbb tu la mak aku pot pet pot pet, hehe..aku mandi mlm area pukul 8..tak ok kew ?? alaaa, time tu best sgt mandi..kalu awl2 sgt tak best la mak..mlm skrg panas taw..hehe..

okeee, aku nk tido..adesssss, carik panadol dulu..selamat mlm !! ^_^

No comments: