Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Monday 7 May 2012

Yeyyy !! Lagi Sebulan Nak Dapat Baby!!

Assalamualaikum...

haaluuuu  to blogger2 yg dihormati..hehehe..harinie aku dgn bangganye nak bkongsi ke'hepi'an aku nie kat korang..hoho (blh pulak buat ayat gitu ekk ??) haaaa, sebelum tu aku nak meneka2 dulu anggapan korang..0o0o0o0, mesti korang ingat perut aku skrg memboyot ekk..isshhkk, aku belom kawin lagi laaaa..dan bkn aku yg akan dpt baby nanti..atoooiiiii..

nie berkisahkan pasal maksu aku !! hehehe..maksu aku akan dpt baby yg ke 3 kalinya lagi sebulan daa..hehewww !! agak2 baby boy kew gurl ekk ?? aku perasan kan perot maksu aku kali nie besorrrrr gila taw..paksu aku pown heran tetibe kali nie besor bebenor..tajam jew kat depan..kata org kalau perut tajam kat depan tu tandanya baby boy..mcm perot mak aku masa mngandungkan adik aku yg boy nie..

whatever lah kann..janji selamat beranak, hihihiiii..dapat jugak menggantikan baby maksu aku yg tak sempat nak tngok dunia tahun lalu..maksudnya ?? okeee, awal tahun lepas maksu aku kehilangan baby yg berusia 6 bulan dlm perot..baby tu ade penyakit..masa aku tngok janin baby tu utk dikebumikan, kepala baby tu bengkak mcm ketumbuhan jew aku tngok..kata paksu aku, kalau baby tu hidup sekalipun, berkemungkinan besar baby tu ade penyakit barah hati..mmg baby tu sakit laaaa..kesian kann..punca baby tu mati dlm perut sbbnye tali pusat bersimpul..ape2 yg maksu aku makan tak sampai la kat baby kann..

anak sulung maksu aku pompuan, yg ke 2 laki..baby yg meninggal tu pompuan, ok kann bergilir2 ?? tp syg tak dek rezeki..tp tulahh, ade la mulut2 jahat ckp "tulah, mngandung tak gitau pown..tup tup dengar anak mati dlm perut..dh 6 bulan pown..tp tak dek sape pown tau mngandung"..atoooiiii, tu pown nak salahkan maksu kew ?? mcm tak percayakan qada' dan qadar aje kann..tak kan lah maksu aku tu nak kecoh2 yg dye tuh mngandung..kalau dh pandai meneka, tanye laaa..mestilah maksu aku ckp "ye"..takkan nak kecoh2 "ehh, saya mngandung !! saya mngandung !!"..ape daaa !! ayyoyoyy !!

tp alhamdulillah, dah ade pengganti..maybe bln 6 kot maksu aku bersalin..semoga semuanya berjalan dgn lancar..aminnn !!   ^_^

No comments: