Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 8 May 2012

Hari Nie Baru Terasa Bahangnya

Assalamualaikum...

haloouuuuu oullsss !! peace yaw !! ;) teringin nak kenyit mata jap..hehe..tetap hepi wlaupun penat kan..utk sape ?? utk kesenangan meng'update' blog jugak kann..wuuhuuu !! adoiiii, mengape penat ??..dr pagi td pukul 10 mak aku ajak pegi klinik nak beli ubat adik kecik nie hahh.."jom la naik moto aje..nak pegi sakan baru naik kete" katanya..atooiiii, jiwa aku lemah sungguh kalau naik moto siang2 hari gini..hangat kan..apepun aku ikut saje kata2 mak aku..kalau tak ikut, kena la ugut..huhuhuuuu..

pandai ye mak aku nie nipu, kata ajak pegi klinik aje..rupe2nya ajaknye skali pegi singer bayor duit mesin jahit, pegi BSN bayor bil, pegi kedai 2 hengget beli hape entah, pegi tunas manje nak beli mentol lampu yg telah sekian lamanya kebabom..MasyaAllah !! tak larat sungguh lerrrrr..ade 1 insiden di mana tayar moto aku yg aku pikir sudah pancit..hua hua hua..gelabah habis lah aku..selama ade moto ksayangan aku nie tak pernah lg pancit taw..tp bkn pancit lerrrr..tak dok angin lar weiii..aduhhh, rupe cam pancit, kempis habis..so, aku pown bawak la moto aku pegi petronas boh angin..fuhh !! lega..dah selesai tunaikan permintaan mak aku, blk la dlm pukul 12 lbh.. mak ckp nak pegi sakan dlm ptg2 cikit lpas2 makan..aku oke aje..pastu mak aku pown tanya "kew nak makan kat kedai ??" aku lagi la oke !! hahah !!

so dlm pukul 1 lbh 1 family pegi shopping kat sakan..beli ape ?? alahhh, beli tuala aku ngn cadar tilam aje, hoho..pastu cepat2 keluar dr sakan..kalau lama2 kat sana, duit pown cepat2 jew kluar..kann ?? pastu pegi tunas manja tukar mentol lampu yg tersalah pilih kalernya..nak lampu putih, terambik lampu kuning..ala-ala romantik gitu, uhuhuhhh..oke, dah lepas pegi tunas manja, baru lah singgah kat kedai makan "mai pekena kat sri perlis"..aku amat gemarkan mihun sup kat situ..mcm mihun sup mak aku punye..so, oder la mihun sup daging..sedari td perot punya berdendang2 ala dangdut, akhirnya kenyang teramat kenyang..nak jalan pown tak larat sungguh..bila jalan jew aku tutup perotaku..rasanya tak blh da nak kempiskan perot..malu laaaa..haha !! masing2 dh kenyang, blk la ke rumah tak berape nak idaman, hehehh..skrg belaka terlentang, terkangkang, ternganga ngadap kipas..mmg panas sungguh skrg nie kan..

 kebosanan melanda diri apabila sedang mnunggu turn nye utk mamam  ^_^

nyummy !! nyummy !! mihun sup feveret aku..

baru skrg update blog..pasaipa ?? pasai nak upload gambaq mcm nak tnggu pontianak muncui kat dpn mata..

No comments: