Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 9 May 2012

Mulut Aku Terasa Nak Makan Betik

Assalamualaikum...

huwaaaaa !! aku mau makan betik maaaa !! hari sabtu hari tu aku ade ckp kat mak nak betik masa pegi pasar malam..harge sekilo 2 hengget..sah2 la lbh 2 kilo kalu timbang kan walaupun kecik..betik kan besar !! hurmmm, byk jugak la buah2 yg aku suka..tp sayur ?? adessssss, lemah aku kalau ckp pasal sayur nie..ntah kenapa tekak aku tak suka kat sayur..aku akan jadi loya kalau makan sayur..aku mmg teringin nak makan sayur mcm org lain, tp bile aku try makan, jadi loya dan bile merimaskan aku, terus sayur jadi enemy aku, hoho !!

okee, cerita pasal betik nie ?? seperti sedia maklum betik nie jugak baik utk kulit kann ?? wahh !! suka benor aku..kalau gitu, hari2 aku sanggup mkn betikkkkkkkk aje sampai kembung perut aku kalau sbb kulit cantik kan, ehehe..kena kew manis sedap la kann..kalu kena kew tawar, bg kucing yg tengah kelaparan la jwbnya..kucing mkn betik tak ?? kalau agak2 dh lapar sgt mkn la kot ;)..

okeee, harinie dah masuk hari rabu kan..mak aku janji akan belikan betik hari sabtu nie kat pasar malam..mak, janji jgn dilupakan okee..tunaikan janji dgn sebaik yg mungkin kayyy, hehe..takpe2, 2 hari lagi..bawak2 bersabar yerrrrrr..aku rasa nak beli 2 bijik jugak..waaaaa, nikmat sungguh..kebulur betol ekk aku nihh ^_^

 waaaaa, merah nyala lerrrr

No comments: