Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday, 4 May 2012

Suami Jenis Ini Digelar Dayus Tak ??

Assalamualaikum...

haiiiii kawan2 blogger..salam sejahtera, salam 1 malaysia, salam berjabat tangan..kembali kpd segmen utk hari nie ialah ?? merapu aje..paham tak ape aku ckp ?? aku sendiri pun tak paham, huhuhh..~erhhhh~ okeee, nie kisah pasal seks sebenarnya..jgn pikir aku nie gila seks pulak taw..aku lempang free kang, hehehe..

aku nak citer pasal kisah suami isteri yg mana bg aku mereka ini jahil dlm agama..padahal islam..oppsss, sori..bkn lah aku nk ckp aku nie tak jahil sgt, tp aku tau la status bile dh jadi isteri org, cara pergaulan kite..tp dorang nie mcm tak tau jew..aku cuma nak kongsi citer kat korang dan suruh korang munculkan pendapat korang pasal kisah mereka ini..keje "gila" kew tak dorang buat nie ?? aku teramat heran lah..aku ingatkan kisah nie kat negara rambut putih aje..rupe2nye ini lah kisah suami isteri melayu islam..kisah benar lagi tu..bkn kontroversi2 merapu yerkk..atooiiii, yg aku nie bile la nak mulakan citer nie ?? membebel jew pasal keraguan pale hotak sndiri..hohoho, jgn marah kwn2..okeee, aku akan citer ape kisahnye kayyhhh..sila lihat di bawah ini dan pastikan mata korang juling setengah jam ;

si isteri nie yg citer kisah dye kat internet..dye citer, dye ade kenal dgn seorg laki nie melalui alam maya..dan b'chatting dgn laki nie..ape yg dorg citer dlm chatting ?? dorg citer pasal seks..kongsi citer punye citer punye citer, si isteri nie bgtau la kat si suami yg dye berchatting dgn seorg laki nie..dye ckp la kat si suami yg "kemaluan" laki tu besar..si suami nie pulak teruja la dan menyuruh si isteri nie bertanya dgn lbh lanjut lg pasal laki tuhh..(bangang punye suami)..si isteri pun terkejut dgn kata2 si suami..yela, dye ingat suami dye marah kot kalau2 dye kongsi citer seks dgn laki lain..rupa2nye tak marah pun(suka la tuh)..si isteri pun terus berchatting dgn laki tu hari2..pastu di hari yg lain pulak, si isteri tanya si suami dgn kata2 yg penuh berhati2 dan penuh kelembutan..tanya ape ?? si isteri bertanya dan mintak izin nak main dgn laki tu dgn alasan hanya nak merasa nikmat kepuasan nafsu yg tinggi..(kemaluan si suami nie kecik dan pendek)..korang nak tau apa kata si suami ?? si suami kata blh bg si isteri main dgn laki tu tp dgn syarat si suami mesti ade sekali..syarat kedua, si isteri mestilah tetap sygkan si suami..tak blh berpaling tadah..si isteri pun melonjak penuh kegemilangan..si isteri pulak dgn bicara romantis "tengkiu,abg betul2 memahami syg..syg sayang sgt2 kat abg..syg cuma nak merasa jew..tengkiu, i love u" (bodohnya la dua2 ekoq nie)..pastu tibe hari yg dijanjikan utk main di hotel..(aku langkau k..aku tak nak citer kejadian dlm hotel tu..lucah sgt kan)..pastu si isteri mmg betol2 menikmati kepuasan yg amat sgt merasa kemaluan laki tu yg besar..last sekali, si suami makin syg kat si isteri..hbungan seks antara si suami dgn si isteri makin mngancam..kata si isteri, kalau dulu, kemaluan si suami tak berapa nak keras..tp lepas jew kejadian kat dlm hotel tu, terus semangat membakar utk pulihkan hubungan seks antara si suami dan si isteri nie..hari2 mesti main..dan kata yg last si isteri nie berkongsi citer dlm internet, si suami makin syg dgn si isteri dan bahagia..

dahh !! tutup citer..dh habis citer pun..penat sngguh aku menaip..mata korang juling lg kew ?? dh, kembali kpd yg asal..juling teros ?? okee, caranya korang urut2 dgn lembut kat area mata korang tuh..okeee, dh kembali kpd yg asal..tak blh jugak ?? hurmm, pegi la jmpa dktor..aku tak bertanggungjwb, hohoho..

ape mcm pendapat korang ?? pendapat aku pulak..okee, bagus la hbungan seks dorg makin mekar..tp cara cari jalan penyelesaian tu aku tak berkenan..sbb tulah aku ckp dorg nie jahil pasal agama..kan mcm2 cara dan kaedah blh guna utk bg hbungan seks tu mekar, knapa perlu ade org ke 3 ?? knapa perlu nak merasa2 org punye melainkan suami sndiri punye ?? knpa si suami pulak tak dek otak senang2 ikut kehendak nafsu si isteri sedangkan mcm2 cara blh buat utk mengharumkan lg antara hbungan suami + isteri + seks..knapa perlu melibatkan org lain ?? berzina tetap berzina..why ?? dan why ?? dan why ?? dan jugak why ?? aku tak paham laaa..(ehh, aku pulak mcm dlm dilema)..atoiiiii, aku bkn ape..aku teramat tak suka cara si suami nie..dan semestinya aku gelarkan dye seorang SUAMI YG DAYUS !! dayus tak semestinya memukul, mendera si isteri kann..dayus jugak dikenali bile si suami membiarkan si isteri m'buat dosa2 yg besar mahupun kecik..moga2 cpt bertobat..betol tak ?? betol la tuuuu..

okee lahh, kata2 hikmah dr aku..hidup biar di landasan yg betol..jgn sesekali kau jahil tentang agama..tak tau LANGSUNG pasal hukum hakam agama islam..jadilah suami/isteri yg sentiase menjaga kehormatan diri masing2,sentiase jaga perilaku,sentiase tegur suami/isteri bile tersalah langkah..Wallahhualam..

1 comment:

Zack Kool said...

eiee, menggelikan Zack baca..ni nak beritahu, Zack ae a green..nama fb Zack, kau yg terindah.