Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Tuesday 8 May 2012

Kritikan Cerita "Bicara Hati"

Assalamualaikum...

hai oullsss !! selamat mlm yaw !! sape kat sini tngok citer bicara hati tv prima ?? sila ckp SAYA !! ;) pukul 11, dah habis dah pown kann ?? huuuhuuuu..ape pendapat korang pasal citer nie ?? mesti ade pendapat masing2 kann..

pendapat aku bini yg ala ala alim dan sopan santun gituh, aku tak berkenan wataknye..ape ekk namanya ?? tetibe lak lupe..baru tanya my mom..owhh zalia namanye ekk..aduhhh, kenapa ekk jadi gitu ?? lbh ambik berat pasal laki bkn mahram berbanding suami sndiri kan ?? agak2 la nak ambik berat pown, andaikata alasannya sbb kwnnye tuh sakit nak mampos sekali pun, still bg aku bkn alasan yg kukuh kayyyy..dye tak nak si razif tu teros menaruh hati kat dye kan..padahal sikap dye yg terlalu ambik berat tuh sbenarnya bg harapan kat laki tuh..dye patut sedar dye tetap isteri org, tetap kena jaga batas pergaulan dye kann ?? betol tak ?? aku tau korang nak ckp betol..haha !!

yg watak razif nie pulak, geli geliman aku tngok..mcm terencat akal jew bile dye sengih, tambah pulak rambutnye yg khas utk tmpat simpanan tebuan..aku rasa dye nie yg lbh kpd saiko kan ?? mcm mana blh zalia tak perasan yg razif nie sbenarnya saiko..dye blh ckp suami dye yg saiko..atoooiiiiii, mnyakitkan hati aje..mesti korang nak ckp, sakit hati, tutup tv pegi tido, uhuhuhuuu..alah, biasalah..nie kan bicara hati kew hati, hohoho !! do'oh aje..pastuh, watak zalia nie bile ade masalah cikit2 nak lari, cikit2 nak main nyorok2..sengal laaa..kalu laki kawin ngn pompuan camnie, kepala laki tu blh jadi ade 3 kpale kang..jadi beban aje..atoooiiiiii, bile nak tamat ntah citer nie ?? tak sabar aku nak tngok ending dye camne..lagi btambah saiko tak tau lah aku, hoho !!

No comments: