Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 17 May 2012

Baju Baby Comey !!

Assalamualaikum...

haluuuurrpp kawan2 blogger !! ^_^ td aku ngn family pegi sakan..beli baju baby !! heee..ade la 2 helai aku rembat baju baby nie..ade 1 yg aku berkenan dr dulu lg..mase aku keje kat kdai green point lg, ade baju baby yg aku berkenan tu..comey sesangat !! tp syg warne hijau saiznye besor daaa..yg ade biru !! ishkk, tak suka laa..adik aku jugak yg galak baju warne biru byk (feveret dye biru, feveret aku hijau)..ishhkk, tak puas hati betol !!

takpe laa janji comey..baju lg 1 mak aku yg pilih.."baju tido kew tu mak", suare aku menanya..mak aku ckp tak jugak..blh jew gi jenjalan, pakai tido pown blh..mcm baju tido aje aku nengok..tp comey jugak..warne biru lg !! ishhkk sakitnye hati aku..sengih2 lg adik aku..aku belek2 warne lain..hijau pown saiz besor jugak..warne lain pown sama..ishhkk !!


 yang nie aku pilih !! comey tak comey tak ?? cpt jwb !! hee~

 yg nie la baju pilihan mak aku..cam baju tido kann..mesti sengih memanjang baby tu dpt baju baru !!

cer perhatikan betol2..nama baju nie..nama sape ?? nama aku jugak..kehh kehh kehh

No comments: