Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 11 May 2012

DIGI WWWOW AWARDS !!

Assalamualaikum...

natang mende nie ekk ?? memula tu la aku tertanya2 natang ape digi wwwow awards nie ?? first aku jumpe mende nie dr blog Ben Ashaari..aku suka bace entri2 dye kalau berkenaan dgn baby dye..yg lain bace la jugak..huhh !! ;) pastu aku perasan setiap entri dye mesti suruh klik vote..aku pown try masuk n vote dye..bace punye bace punye bace, laaaaaa, blogger of the year upenye..patut la..mmg sesuai abg ben masuk kann..pastu memula tu aku dah agak dah sebenarnya kalau ade pasal undi mngundi nie, konpom ade org tamak mnggunakan cara yg tak elok punye..pastu bile bace entri abg ben yg pasal fitnah memfitnah, blh hilang kawan tuh, hurrmmmm, dah agak dah pown..mesti akan terjadi punye..harapnye abg ben sabar yaww !! betol, tak dek blogger yg akan mati tak diundi, mcm sy kann ?? hoho !!

btheway, semoga abg ben cayook cayook dlm dunia blogging nie..mmg sempoi blognye..kalau abg ben menang, mesti Qhaliff pagi petang siang malam duk melalak, daddynye menang, hehehe !! tengs utk abg ben yg sudi follow blog sy yg tak seberapa nie ehh, ^_^ tengkiu tengkiu tengkiu !!

hurmmmm, Lyssa Faizureen pown oke jugak kann..orgnye pown comey2 gituh..tngok followernye pown sampai 40 ribu lbh !! fuyyooo !! kalah abg ben, huhuuu..ngn aku lagi la kalah, hoho !! aku kagum ngn dye, umur muda setahun drpd aku tuhh, huhuu..konpom Lyssa pown masuk jugak kan digi wwwow awards nie kan..mesti laaa, hnya utk blogger2 yg power2 ajee, hee..to Lyssa pown cayook cayook !!

LYSSA FAIZUREEN vs BEN ASHAARI ?? Dua2 bezzzzzzz !!  ^_^

1 comment:

Cik La Collection said...

alamakkk . Malu lak ada terselit nama Si Lyssa Rahsia tuu :)

Apa-apa pun terbaikkk lah ! :)