Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 2 May 2012

Apakah Yang Akan Berlaku Pada Bulan 6 Nanti??

Assalamualaikum...

Haluurrrrrpppp !! haiii kawan2 blogger..korang tau apakah yg akan berlaku bile bulan 6 menjelmakan diri sendiri ?? hoho ! macam nak tau pulak kann..huhuuu..risau lah tuhh kot2 tsunami bersua mesra lagi, hehehhh !! jgn risau lahhh, tak dek kena mengena lahhh..nie pasal aku larhhh..ape ??

huwaaaaaa !! nak nangis la..bulan 6 nanti aku akan melupakan seketika kat my blog..aku teramat merindui kaw wahai blog..tapi update tak dek lah selalu cam skrg nie..akan jarang la nak b'blogging nihh..tp kenapa bulan 6 ?? atoiiiiii, adik aku akan mula meyerabutkan kpale hotaknye utk memulakan sem kedua di UITM Jengka..dye akan merembat semula laptop ini tanpa kerelaan hati sanubariku..huwaaaa !! menangis sekali lg...

bile tahh aku nak beli laptop baru nie ehh ?? tak dek rezeki lagi lahh..

No comments: