Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Sunday 6 May 2012

Hanya Dia Yang Sepadan Dgn Aku

Assalamualaikum...



haiiiiiiiii blogger2 ?? haiiiii awak2 ?? sihat ?? Alhamdulillah kalau sihat ekk..entri kali nie jari jemari aku sedang enak menari2 di atas keybord..tp pale hotak ?? tak tau lah aku pegi ke mana dye tuhh..katanya nak gi jenjalan jap..jap lagi dye blk lah tuhh..sbb tu aku main taip aje tanpa berpikir..tak pe kann..tak gila pun..merapu cikit ajew...

okeee, ape dye ekk ?? owhh dr tajuk entri aku "hanya dye yg sepadan dgn aku"..sape tuhh ?? kantoi memilih..bkn pakwe kayy..tak dek mngena pun..ape yg aku mksud kann ?? rujuk gambar di bawah ;

tarraaaa !! 

haaa kan, tak dek kne mngena ngn pakwe or sesape kann..nie barang taw..ape nie ?? tak nmpak kew dye tulis ape ?? "OILY AND ACNE SERIES"..bkn mekap kann..alaaa, mesti korang tau..nie adalah pek percubaan aje..percubaan mestilah kecik kann..kecik2 dye,harge punye besorrrrrrrr !! nampak tak harge dye ?? rm55 hengget taw..mahal laaa..aku try mmg bkesan..mane aku jmpe produk nie ?? produk nie diperkenalkn dr kazen aku..cer korang tngok muka dye..dh ok pun skrg kann..dlu muka dye teruk taw, jerawat besor2, tuannye kecik jew, hikhikhik..pastu dye ckp try produk nie, jrawat mula kering..tak berani dh jrawat baru nak tumbuh..bahan utama dye adalah clorox..hoho !! (do'oh jew) saje jew kontroversi..kena saman bru pdn dgn muka..

dye syorkn kat aku yg pek percubaan jew dulu..aku pown try..try punye try, aku rasa ok laaaa..jrawat pown tak dok dh..tp tulahh, pakai yg kecik punye tak sampai sebulan dh habis..so, aku pown bli la yg pek besor2 belaka..mak aihhhh, harge dye tudia !! smuanya rm131 hengget..pengsan aku..pek besar agak2 aku blh tahan 3 bulan kottttt..tak pun tak sampai 3 bulan..
mmg sesuai lah ngn aku..hanya dye, tak dek peggantinya..atoiiiiii, bajet lari maaaa..

No comments: