Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Saturday 19 May 2012

Baby Demam Ehh ??

Assalamualaikum...

haiiiii kawan2 ?? miss u !! heee~..mlm baru nk update..malas beno bile perot kepenuhan, hoho !! ptg td pukul 4 lbh keluar pegi hospital, melawat baby maksu demam kena la masuk wad..alaaa, syian dye..skrg umur dye da 4 hari..2 hari lepas aku tak pegi pown tngok baby..bila bersua muka ptg td, ade nmpak perubahan ket tang muka dye uhh..nk tngok ?? sila rujuk di bwh ;


hee~baby nie angau kew hape ?? senyum dlm tido ekk..padahal bkn tido pown..saje kew dye jew main kelip2 mata ngn aku n mak aku..huhh !

saje buat muka nk nangis..nak bagi aku gelabah..

hee~ comeyy tak ?? berubah cikit muka dye..tngok dpn2 putih jew kulitnye..ngape aku snap gambo dye jadi gelap jew kulit dye, hooo~

No comments: