Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 16 May 2012

Baby Maksu !!

Assalamualaikum...

hai kawan2 !! adesssss penat laaa, baru blk dari hospital nak kacau maksu ngan baby..hee..sampai2 jew kat wad, aku yg first dulu nampak maksu tp dye tak nampak aku, sedang asyik menyusukan anaknye..adik aku hok besaq tu kena duk kat luar teman adik aku yg kecik tu, budak tak blh masuk..hua hua hua, padan muka tak leh masuk..

aku terus amek gambar baby maksu..kulitnye merah aje, hee..bile dye pndang aku, dye sengih kat aku, haha !! perasan jap..oke, aku tak larat nak naip byk2, penat lerrr..blk tergesa2 pown sbb hari mau gelap maa..tngok gambo aje laa ;



 haaa, baik dye..tengah aku nak snap dye, dye sengih..mcm tau2 jew..

 yg pakai tudung coklat tu la maksu aku..yg tgh dukung baby tu la bapak kpd baby tu, hee..yg pakai tudung biru tu la mak aku..cehhhh, eksyen jew lbh

No comments: