Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Wednesday 2 May 2012

Design Maxi Stalista merambangkan mata!!

Assalamualaikum...

haluuuuu ouuulllsss !! haaa, tetibe lak angin aku baik nk promote baju kat korang..(padahal tak dek idea nak buat entri baru) hoho !!..alaaa, bia la..aku berkenan taw ngn baju2 dye..jadi juling kejap mata aku nie nengok baju2 dye..hurmm, sesuai sgt utk para muslimah taw, utk pompuan mngandung pown blh, utk pegi memane lahh, pown blh taw, juz pilih aje..aku teringin gk nak beli..tp duit menyorok tak bg diserahkan kat org lain, ehehe !! nak tengok contoh2 bajunye ?? jom julingkan mata anda di bwh nie ;

















taraaaa !!

Haaa, amacam ?? cantik tak ?? aku pilih gambo2 nie sbb berkenan kat mata aku..tak tau lah kat korang kan..lain org, lain cita rasa kan..so, kalau korang nak tau cita rasa korang ade kew tak kat Maxi Stalista nie, jom ramai2 serbu fesbuk dye, Maxi Stalista (Mix Dress)..


No comments: