Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 8 June 2012

Akhirnya Hilang Mengidam

Assalamualaikum...

haiiiii kawan2 !! bersua kembali setelah lama menghilang..hukhukhuk, sedih la laptop sakit..okey, hari nie last aku update blog pasalnya pagi esok adik aku dah blk semula kew pangkuan kolejnya utk mnyambung sem ke 2 dye tuh..huh !! rembat lagi laptop nie dan impian aku kembali membara utk beli laptop sndiri..tak lepas2 pun lagi, hihi..

oke lupakan..entri utk kali nie mengisahkan makanan..tengok muka aku jew mesti makanan jew kan..hoho !! aku teringin nak makan mihun sup feveret aku !! Alhamdulillah terlaksana jugak keinginan aku tuh..mengidam ke aku nih ?? haiisshhh..hehe2, jgn pikir bkn2 yerk..perot aku nie mana reti nak diet..tu yg asyik teringin jew nak makan sodap2..tak puas aje makan mihun sup nie..naik kembung perot aku, huhu..


haaa, tara !!! nie la mihun sup..sup tulang taw..ayam2 tak main ekk dlm mihun sup nie, aku suka daging, hehe..yg membuatkan mihun sup aku yg special nie ialah ade sambal kicap, lobak masin, bawang goreng (yg asli taw, baru terasa kelazatan bawang goreng nie..bkn beli punya, tak bez pun)..tu la yg membuatkan aku tergila2kan mihun sup nie taw, huhu..

mihun sup nie buat semalam..memandangkan mak aku tak berapa nak sihat, dye suruh aku yg buat..oke no problem..aku bantai jew masuk rempah2 nya..ikut dan aku jew..tp menjadi jugak..alaa, sup senang sangat la nak buat..kan ??

No comments: