Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 8 June 2012

Bunga Kekwa Yang Putih Melepak

Assalamualaikum...

haiyypppp !! kawan2 sudah tido ?? mesti la dah tido kan..dah pukul 4.00 pagi dah pun hahh..aku jew yg tak tido lagi ekk..sanggup bersengkang mata utk ber spendtime dgn blog nie..hehe..esok tidak lagi utk aku sentuh laptop nie hahh..sedih tak sedih ??

terpandangkn bunga kekwa yg sudah layu a.k.a. dah mati, kesiyan dye..nak buat mcm mana blh tahan seminggu aje..bunga nie sedara yg bagi masa menyinggah kat umah aku..teringin nak tanam..tp sayangnya tak blh tanam..redha jelah kawannnn..


 cantik kan ?? kena kew dah mati, sebelah mata pun aku tak nak pandang dah, hoho !!

 1 lagi letak kat sinki..mmg rajin aku nak basuh pinggan selalu.. ^_~




bunga pemberian dari sedara yg dah 2 minggu yg lepas tak silap aku..skrg dah mati dah pun.awai2 lagi dah tangkap gambar buat kenangan dan stok utk update blog bila dah kekeringan idea nak update blog, kuikuikui..

No comments: