Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Thursday 20 October 2011

citer Muhd.Afif Zakwan !!

                                  Assalamualaikum...

hai larlink !! pe kabo !! berjumpa lagi kte hari nie, hihihi ^_^..samat pagi !! aku baru jew selesai mengemas umah tadi..dah bosan tak dek nak buat ape2,so aku pown bukak la laptop !! huhuhuuu..okeyy !! hari nie aku nak citer pasal adik kecik aku !! asyik citer pasal aku jew kan..nak jugak citer pasal budak bertuah nie ;)..tahun depan dah pown masuk 5 tahun n akan masuk sekolah Taski bersama kazennya (anak paksu aku !! )..dah sekolah dah upenye adik aku nie ekk..masa cepat betol berlalu kan..mase arwah ayah aku meninggal, mase tu umur adik aku setahun setengah !!..mase dye kecik, comel betol larhhh..kemain lentik bulu mata dye..mase dye kecik, mata dye kecik n bulat..bila dah besor, makin bulat mate dye, hihihiii ;)..sentuh pulak mengenai bab pembelajaran, suruh baca 123 n ABC kemain liat lagi budak bertuah nie..main laptop nie tak usoh nk kata larhhh, mmg pndai..mane dye dapat kepandaian tu tak tau larh aku !!..nak on laptop, nak bukak lagu,nak cari game,nak bukak webcam pown dye tau jugak..aku tak tau dye buat camner..ingat pulak dye..suruh bilang 123 dye tak ingat, org ajar dye main2 pulak..adoiiiiii !!..macam2 !! hal laptop kemain pndai..yang tu yang membuatkan aku pelik..mak aku pown manenye reti nak bukak2 sume tu..hihihi, malunye !! (kata mak aku)..heran betol.. errhhh3 !! ^_^..sentuh mengenai badan lak, dye nie kecik jew orgnye..tengok anak org lain kemain debab2 lagi kann..bila tengok adik sendiri, alahaiii keciknyeee..dari kecik lagi dye tak brape selera nak makan banyak2..tp jenis dye nie,makan sampai terlalu kenyang sangat pown tak boleh jugak sebab cepat jew dye akan muntah balik..tp Alhamdulillah la skrg nie dye berselera jugak la,makan pown dah bertambah..kalau dulu, susah sangat nak tengok dye tambah nasik, tak abih ade la..makan 3,4 suap jew dah tak nak..main jew lebih !!..tengok badan dye skrg pown mcam dah nak mula berisi cikit..agaknye dah nak sekolah kot, tu yang dye makan banyak2,hihihi..Alhamdulillah la skrg.. okeyy larhh, asenye tak dek dah citer sal adik bertuah aku nie..dah pkul 9 pagi !! mase utk aku tempek limau nipis kat muka aku !!..okeyy, aku akan tempek gmbar budak nie dlu !! hooreyy !! suke la budak bertuah nie gmbor dye t'pampang kat sini  ^_^











 haa,drpd gmbar yg mula2 tadi smpai la gmbar yg nie,mase nie umur dye 8 bulan kot tak silap aku..comey dok !! ^_^






 lentik tak bulu mate kte !! hikhikhik  ^_^






 haa,gmbor dye ngn laptop tulah galok tgh main laptop..kemain lg dye ann, kusyuk !! mak pggil pown buat2 tak dngar..budak bertuah !! hihihi ^_^

haaaa,pandai2 jer tangkap gmbor sndiri ekk..tnjuk bantal busyuk dye pulak !! ape daa !! ^_^

haaa, dah tengok dah gelagat2 dye ?? itulah dye sebenarnya !! cuma tak dek gmbor mase dye bby jew lg..dlu prnah tgkap gmbor mase dye dlm sminggu, tp hp pown dah rosak, gmbor pown tak dok larhhh !! ape daa..haa,dah tiba mase utk aku out !! nanti2 kte story2 lg ehh !! huhuhu, papye !! Salam.. ^_^

No comments: