Jom Santai Bersama Ben Ashaari !!

entri terbaru

Friday 14 October 2011

MELUAT SUNGGUH !!

                                 Assalamualaikum...

hai my blog !! hari nie aku nk citer pasal org yg aku meluat..bukan saje2 nk meluat..aku tak suka cara dye..ckp nk tlong aku tp bila aku mntak tlong lagi terus tak jadi nk tlong lagi..

bukan ape,aku nie tak tau menahu lgsung pasal blog2 nie kn..klau da tak tau menahu mestilah byk tnye kn..baru jew aku tujukan soalan yg ke 2,da tak layan aku..

bile jew nk taip ayat utk soalan aku tu kat chat,drpd dye tengah online,terus jadi offline !! p'tolongan pertama,dye sruh aku klik blog sorang prempuan nie..bila aku klik,perrrhhh !! mantap siot..

memang aku suka masuk blog dye..mcam2 ada..memang sempurna tak dek kekurangan lgsung..mcam2 tutorial dye bagi utk mcantikkan blog..tp bila ikut step2nya tak smestinya mjadi kan..rmai org komen tak m'jadi..aku prnah buat,tekaan aku betol mesti tak m'jadi..

so,aku tanye lah si dye nie yg BAIK HATI NAK TOLONG AKU..sebab dye punya m'jadi tu lah aku tanya..tp aku dipinggirkn..mcm sampah soalan aku tu dibuatnya..entah mana kata2 sakti dye ikhlas nk tolong aku pown tak tau lah hilang ke mana dah..

bukannya aku tak nak tanya dekat empunya blog yg cntik tu..tp pham2 lah dye mesti tak sempat nk bg jawapan aku tu sbb tlalu rmai org tinju2kan soalan kt dye tu..beribu2 org follow dye..aku kesian la kat dye..

so,aku pown tnye la kt jntan nie..tp hampa !! memang aku meluat !! wei manusia !!,kalau kau tak boleh nk tlong aku,straight to de point jelah !! tak payah la nk buat aku m'harapkan ptlongan IKHLAS dr kau tu !!..aku menyampah tol jenis org camnie..

tp tak pelah,skurang2nya aku bukan jenis org yg bodoh,bongkak,sombong dan sbagainya..tak tau mestilah b'tanye kt org yg tau,tak tanye sampai bila2 pown tak tau (sesat jalan) kan..

aku pun da jadi putus asa nk tau apa2 sal blog utk mcantikkan blog aku nie cam org lain..skrg kputusan aku,biarlah aku buat cara aku..org lain tak suka ape aku kesah !! blog aku buat cam diari aku..tak payah nak sumbat mcm2..hanya yg ada "catatan dr aku sendiri"..org mintak tolong kedekut ilmu !! MELUAT !!

No comments: